مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:552021-10-29سياسي

گروه های جهادی فاتحان خرمشهرهای جدید


مسؤول سازمان بسیج سازندگی سپاه فجر فارس گروه های جهادی را فاتح خرمشهرهای جدید قلمداد کرد و حضور همیشگی این گروه ها در بحران ها را یکی از افتخارات بسیج خدمتگزار دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کازرون، اسماعیل قزل سفلی در سومین مجمع انتخابات شورای جهادی شهرستان کازرون با گرامی داشت 1300 شهید این شهرستان بیان نمود:در تشکیل و نگهداری انقلاب شهدا و ایثارگران فدارکاری ها نمودند و امروز در پاسداشت 1300 شهید چیزی نداریم که بگوییم.

وی با اشاره به آیه 218 سوره مبارکه بقره قرآن کریم إِنَّ الَّذینَ آمَنوا وَالَّذینَ هاجَروا وَجاهَدوا فی سَبیلِ اللَّهِ أُولٰئِکَ یَرجونَ رَحمَتَ اللَّهِ ۚ وَاللَّهُ غَفورٌ رَحیمٌ، افزود: با توجه به معنای آیه که کسانی که ایمان آورده و کسانی که هجرت کرده و در راه خدا جهاد نموده اند، آنها امید به رحمت پروردگار دارند و خداوند آمرزنده و مهربان است)گروههای جهادی مصداق این آیه الهی می باشد.

قزل سفلی با اشاره به مصداقی از فعالیت جهادگران ادامه داد: در تغسیل متوفیان کرونایی که حتی برخی مواقع خانواده های این افراد نیز از جنازه ها فاصله می گرفتند، جهادگران نگذاشتند جنازه ای بر زمین بماند و کرونا گروه های جهادی شهرستان در همکاری با کادر درمان سنگ تمام گذاشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های جهادی فاتحان خرمشهرهای جدید

گروه های جهادی فاتحان خرمشهرهای جدید