مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-29سياسي

عقب ماندگی سمنان نسبت به سایر مراکز استان ها جبران شود


این شهر به نسبت بسیاری از مراکز استان ها، دارای عقب ماندگی هایی است که باید دستگاه های اجرایی، همکاری ویژه ای با شهرداری سمنان برای جبران آن داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، مجید نظری عصر امروز در دیدار شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان با سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه از استاندار سمنان برای حضور در صحن شورای شهر دعوت به عمل می آوریم، گفت: تعاملات استانی و بین دستگاهی نقش مؤثری در موفقیت هر سازمان دارد.

وی اضافه کرد: باید مصوبات جلسات، در موعد مقرر اجرایی شود تا مردم از برکات و آثار مثبت این تصمیمات بهره مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر سمنان ادامه داد: شهر سمنان به نسبت بسیاری از مراکز استان ها، دارای عقب ماندگی هایی است که باید دستگاه های اجرایی، همکاری ویژه ای با شهرداری سمنان داشته باشند.

نظری با بیان اینکه ما نیازمند همکاری جدی تمام مسؤولان برای پرهیز از فرصت سوزی ها هستیم، عنوان کرد: لازم است تا موضوع کاروانسرای شاه عباسی و پیاده راه امام (ره) سمنان، هر چه سریع تر و پیش از سفر رییس جمهوری به استان، تعیین تکلیف شود.

نظام پیشنهادات بیش از پیش فعال شود علیرضا شریفی نژاد، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان نیز در این جلسه اظهار کرد: انتصاب مرتضی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقب ماندگی سمنان نسبت به سایر مراکز استان ها جبران شود

عقب ماندگی سمنان نسبت به سایر مراکز استان ها جبران شود