مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 15:002021-10-29بين الملل

کرونا صدها پرواز در چین را لغو کرد


در حال حاضر بسیاری از مناطق خواستار آن هستند که مسافران قبل از ورود آزمایش منفی نشان دهند، به ویژه آنهایی که از شهرهایی سفر می کنند که اخیرا مواردی از ابتلای کرونا گزارش شده است.

- با تشدید قوانین سفر در سراسر چین برای دور جدید مقابله با شیوع ویروس کرونا، فرودگاه های پکن پایتخت این کشور صدها پرواز را در روز جمعه لغو کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری فرانسه، پرجمعیت ترین کشور جهان از زمان همه گیری اولیه اش در بهار گذشته، توانسته با قوانین سرسختانه رفت و آمده و قرنطینه های هدفمند و طولانی تعداد مبتلایان کرونا را کاهش دهد.

با تشدید کرونا و افزایش سفرهای گردشگران، مقامات چین مجددا ترغیب شده اند برای مهار شیوع بیماری از میلیون ها نفر بخواهند که دوباره در خانه بمانند و سفرهای بین استانی خود را محدود کنند.

چین با تشدید قوانین سرسختانه توانسته شمار مبتلایان را کاهش دهد و در روز جمعه 48 نفر به کرونا مبتلا شدند و تعداد مبتلایان در هفته گذشته به کمتر از 250 نفر رسید.

سخت گیری بیشتر در قوانین رفت و آمد در حالی انجام می شود که قرار است در ماه فوریه (بهمن) میزبان بازی های زمستانی المپیک باشد.

در حال حاضر بسیاری از مناطق خواستار آن هستند که مسافران قبل از ورود آزمایش منفی نشان دهند، به ویژه آنهایی که از شهرهایی سفر می کنند که اخیرا موارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا صدها پرواز در چین را لغو کرد

کرونا صدها پرواز در چین را لغو کرد