مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 14:152021-10-29اقتصادي

هفته برای سکه و طلا افزایشی تمام شد


بررسی روند بازار سکه و طلای داخلی نشان می دهد که هرچند که روزهای پایانی هفته برای هر اونس جهانی طلا، کاهشی رقم خورد اما افزایش نرخ ارز، سبب افزایش محدود قیمت سکه و طلا در آخرین معاملات پایانی هفته نسبت به روزهای ابتدایی هفته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روند بازار سکه و طلای داخلی طی یک هفته اخیر نشان می دهد که در این هفته قیمت اونس جهانی طلا برخلاف روزهای ابتدایی هفته که سیر صعودی داشت و از 1800 دلار هم فراتر رفته بود، در روزهای پایانی هفته تغییر مسشیر داد و با کاهش 10 تا 15 دلاری در روز چهارشنبه به 1788 دلار رسید.

علیرغم کاهش قیمت ها در بازار طلای جهانی اما بازار سکه و طلای داخلی، هفته را افزایشی به پایان رساند؛ چراکه براساس آخرین معاملات نرخ ارز در داخل که در رزهای پایانی هفته مجدد روندی صعودی داشت سکه و طلا را هم را با افزایش قیمت کمی نسبت به روزهای ابتدایی هفته همراه کرد.

هر قطعه سکه تمام طرح جدید با تغییرات محدود در آخرین معاملات روز چهارشنبه به 11 میلیون و 820 هزار تومان رسید.

سکه طرح قدم نیز در ابتدای هفته 11 میلیون و 500 هزار تومان قرار داشت، با افزایش 50 هزار تومانی در پایان هفته به 11 میلیون و 550 هزار تومان رسیده است.

نیم سکه نیز با افزایش 100 هزار تومانی نسبت به ابتدای هفته از شش میلیون تومان به شش میلیون و 100 هزار تومان، ربع سکه با افز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته برای سکه و طلا افزایشی تمام شد

هفته برای سکه و طلا افزایشی تمام شد