مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 14:052021-10-29سياسي

لزوم توجه ویژه مسؤولین به حوزه کشاورزی و دامپروری کوه چنار


امام جمعه کوه چنار با تاکید بر اینکه امروزه نیاز است در کنار مدیران، مردم هم به میدان بیایند، نقش سرمایه گزاری و همچنین تبدیل وضعیت معیشت مردم از سنتی به صنعتی در جهت توسعه و عمران را از نکات مهم در اقتصاد شهرستان برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوه چنار، حجت الاسلام و المسلمین شهیم در خطبه های نماز جمعه امروز این شهرستان، با اشاره به ادای حق جامعیت دین اظهار داشت: در تمدن نوین اسلامی و با تاسی از سیره پیامبر اکرم (ص) چند نکته حائز اهمیت است، اول پیوست عدالت در همه برنامه هاست، دوم عادلانه برخورد کردن در تمامی امور و همچنین اخلاق سومین نکته اساسی در جامعه می باشد.

  وی افزود: رهبر معظم انقلاب در سخنان چند وقت اخیر خود از سه رکن اصلی صبر، عدالت و اخلاق در جامعه سخن گفتند و بیان داشتند، باید در مقابله با تبعیض و بی عدالتی ایستاد و مبارزه نمود.

  حجت الاسلام والمسلمین شهیم، قانون گرایی، پاسخگویی، شفافیت، طهارت در کنار پرهیز از اشرافی گری را از برنامه های هر مدیر بیان کرد و گفت: از نگاه مقام معظم رهبری پیوست عدالت باید با دو شاخصه همراه باشد که اول کاهش فاصله طبقاتی و شکاف بین فقیر و غنی و دوم رفع تبعیض در تمامی امور جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توجه ویژه مسؤولین به حوزه کشاورزی و دامپروری کوه چنار

لزوم توجه ویژه مسؤولین به حوزه کشاورزی و دامپروری کوه چنار