مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 13:402021-10-29بين الملل

سخنگوی اتحادیه اروپا: برای تعیین تاریخ از سرگیری مذاکرات وین در اسرع وقت در تلاشیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، پیتر استانو، سخنگوی اتحادیه اروپا امروز جمعه گفت: ایران و قدرت های جهانی که به دنبال احیای توافق هسته ای هستند، - سخنگوی سرویس سیاست خارجی اتحادیه اروپا در یک کنفرانس خبری به بیان مطالبی درباره مذاکرات اخیر مقامات اتحادیه اروپا با هیات دیپلماتیک ایرانی در بروکسل درباره ازسرگیری مذاکرات احیای برجام پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از خبرگزاری رویترز، پیتر استانو، سخنگوی اتحادیه اروپا امروز جمعه گفت: ایران و قدرت های جهانی که به دنبال احیای توافق هسته ای هستند، در تلاشند بر سر تاریخی برای از سرگیری مذاکرات وین در اسرع وقت، توافق کنند.

به گفته استانو، دیدارعلی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل در این باره، کارآمد بوده است و به ترسیم مسیری رو به جلو برای از سرگیری مذاکرات وین کمک کرد .

او بیان کرد: ما در حال همکاری با دیگر شرکایمان از جمله ایران و دیگر اعضای توافق هسته ای هستیم تا تاریخ زودهنگامی را برای گردهم آیی دوباره در وین مشخص کنیم.

اظهارات استانو در پی این مطرح می شود که علی باقری پس از دیدار با مقامات اتحادیه اروپا در بروکسل در صفحه توییتر خود نوشت: گفت وگویی جدی و سازنده با انریکه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی اتحادیه اروپا: برای تعیین تاریخ از سرگیری مذاکرات وین در اسرع وقت در تلاشیم

سخنگوی اتحادیه اروپا: برای تعیین تاریخ از سرگیری مذاکرات وین در اسرع وقت در تلاشیم