مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 13:252021-10-29سياسي

کسبه سیل زده پل دختر نیازمند توجه مسوولان بالا دستی هستند


کسبه و اصناف خسارت دیده از سیل پل دختر نیازمند توجه مسئولان کشوری و ارشد استانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر، حجت الاسلام سیدمحسن موسوی در خطبه های نماز جمعه اظهار کرد: برخی بازاریان و کسبه که متحمل خسارت و آسیب های زیادی در جریان سیل شدند تمام مایملک کسب و کار خود را از دست دادند و حتی برخی به صفر بازگشتند.

وی افزود: کمک دولت سابق به این سیل زدگان تسهیلاتی ولو اندک بود که شاید مرهمی بر درد آنها باشد اما خسارات وارده بیشتر از آن بود و صنف بازاریان پل دختر علاوه بر اسباب و اثاثیه منزل کسبه و کار خود را نیز از دست دادند.

امام جمعه پل دختر گفت: بنابر این از استاندار لرستان که بومی منطقه نیز هستند انتظار می رود در دولت سیزدهم نسبت به این قشر توجه ویژه داشته و پی گیر بخشش یا امهال تسهیلات 45 میلیون تومانی آنها باشد چرا که بانک ها حسب وظیفه برای اقساط به این قشر آسیب دیده از سیل و مبنای کار خود قرار دهند.

وی افزود: تبیین ادای حق جامعیت دین مسئولیتی است که به عهده تک تک مسلمانان و در ازای آن موظف هستند که اسلام جامع ترین ادیان می باشد و نقیصه ای در آن وجود ندارد  و باید برای دنیا تبیین شود.

امام جمعه پل دختر به حمله سایبری به جایگاه های پمپ بنزین اشاره کرد و گفت: این اقدام نرم افزاری حمله به توزیع سوخت کشور بود که در کلیه ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کسبه سیل زده پل دختر نیازمند توجه مسوولان بالا دستی هستند

کسبه سیل زده پل دختر نیازمند توجه مسوولان بالا دستی هستند