مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:252021-10-29سياسي

توصیه امام جمعه تبریز به مدیران صدا و سیما


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با تقدیر از رویکرد اثرگذار رسانه ملی در روزهای اخیر گفت : رساندن اخبار و تبیین میدانی موضوعات مختلف در جامعه از تحریف حقایق جلوگیری می کند و مانع سوء استفاده دیگران می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم دردیدار سرپرست امور استانها صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران و جمعی از مدیران شبکه استانی سهند یکی از رموز موفقیت رسانه ملی را بیان واقعیت ها به مردم دانست و اظهار داشت:رویکرد جدید صداوسیما که به بیان رییس جدید این سازمان رساندن اخبار است نه پوشاندن آن با واکنش های مثبت بسیاری همراه بود چرا که این رسانه در موضوع حمله سایبری به پمپ بنزین ها نقشی برجسته ایفا کرد.

امام جمعه تبریز در ادامه توجه به ظرفیت های بومی هر منطقه در تولید برنامه ها و سریالهای فاخر در رسانه ملی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود : توجه رسانه ملی به ظرفیت های جغرافیایی و توانمندی های هنرمندان بومی هر منطقه که نمونه های آن در سریال جلال 1 و جلال 2 دیدیم که بسیار حائز اهمیت است و باید هر روز شاهد گسترش آن باشیم.

وی توجه رسانه ملی به ترویج فرهنگ دینی و اسلامی را هم بسیار مهم عنوان کرد و ادامه داد: در هجدهمین اجلاس پیرغلامان حسینی که به میزبانی آذربایجان شرقی برگزار شد صداوسیما با رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه امام جمعه تبریز به مدیران صدا و سیما

توصیه امام جمعه تبریز به مدیران صدا و سیما