مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 12:202021-10-29سياسي

پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با استفاده از ظرفیت تشکل های ICT


عضو هیأت مدیره اتحادیه صادرکنندگان مخابرات حضور یک تشکل مستقل در کانون تصمیم گیری حوزه ICT را مفسده برانگیز دانست و خواستار استفاده از ظرفیت کمیته مشورتی «سنا» برای پیشبرد اهداف شبکه ملی شد.

- به نقل از اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران (IRICTU)، صابر فیضی بر لزوم حضور کمیته سنا به عنوان بازوی مشورتی وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم برای پیشبرد اهداف و برنامه های این وزارتخانه تاکید کرد و گفت: این کمیته از 3 مجموعه صنفی حوزه ICT شامل سازمان نظام صنفی رایانه ای، سندیکای صنعت مخابرات و اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران در جهت هم افزایی خانواده بزرگ ICT و کسب منافع مشترک تشکیل شده است.

وی افزود: از آنجایی که حضور یک تشکل مستقل در فرآیندهای برنامه ریزی و قرار گرفتن در کانون قدرت و تصمیم گیری این حوزه مفسده برانگیز است، پیشنهاد می شود که وزارت ارتباطات از حضور کمیته سنا به عنوان بازوی مشورتی در پیشبرد برنامه های این وزارتخانه بهره ببرد.

فیضی گفت: تمرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای بر تجمیع حجم بزرگی از شرکت های حوزه ICT و جمع آوری نقطه نظرات آنها در کمیته های مختلف و اقدامات صنفی است؛ در همین حال تمرکز عمده سندیکای مخابرات ایران بر حمایت از تولید داخل و تمرکز عمده اتحادیه صادرکنندگان صنعت مخابرات ایران بر صادرات و حمایت از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با استفاده از ظرفیت تشکل های ICT

پیشبرد اهداف شبکه ملی اطلاعات با استفاده از ظرفیت تشکل های ICT