مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 11:352021-10-29سياسي

13 آبان روز مبارزه واقعی با استکبار است


روز 13 آبان به معنای واقعی کلمه، روز مبارزه با استکبار است.

- ، آیت الله علی خاتمی در خطبه های این هفته نماز جمعه زنجان، از روز 13 آبان ماه به عنوان یکی از وقایع مهم در تقویم انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: بی تردید از این روز باید به عنوان یک روز برای مبارزه به معنای واقعی کلمه با استکبار جهانی یاد کرد و آن را گرامی داشت.

وی با یادآوری اینکه مهم ترین نتیجه به دست آمده از روز 13 آبان، آگاه شدن به دخالت بیگانگان در مسائل مربوط به داخل کشور بود، اظهار کرد: بدون شک با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، اسناد مهمی به دست آمد که همه این اسناد بیانگر دخالت آمریکا و اسراییل در مسائل مربوط به داخل کشور بود.

خاتمی با اشاره به اینکه با توجه به قرار گرفتن روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در هفته دوم آبان ماه، این هفته به هفته نوجوانان و جوانان نام گذاری شده است، افزود: دلیل این نام گذاری، تاثیری است که قشر نوجوان و جوان در پیروزی انقلاب اسلامی داشته و در دوران دفاع مقدس نیز نقش خود را به خوبی ایفا کردند.

امام جمعه زنجان ضمن قدردانی از برگزاری اجلاسیه نهایی کنگره ملی 3535 شهید استان در زنجان و با تاکید بر اینکه همه در این کنگره مخلصانه تلاش کردند، ابراز کرد: از این تعداد شهید استان زنجان بیش از 500 شهید دانش آموز بودند و بی تردید اگر به کاری که این دانش آموزان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

13 آبان روز مبارزه واقعی با استکبار است

13 آبان روز مبارزه واقعی با استکبار است