مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:452021-10-29بين الملل

کمک 325 هزار دلاری ژاپن برای اجرای پروژه های بهداشتی و آموزشی در تاجیکستان


ژاپن برای ساخت 2 مدرسه و یک مرکز پزشکی در مناطق مختلف تاجیکستان 325 میلیون دلار تخصیص می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزای فارس در دوشنبه، ژاپن برای اجرای تعدادی از پروژه های بهداشتی و آموزشی در تاجیکستان مبلغ بیش از 325 میلیون دلار تخصیص می دهد.

مراسم امضا 3 پروژه جدید در محل سفارت ژاپن در شهر دوشنبه توسط تاکایوکی مسیاسیتو سفیر ژاپن و 3 سازمان ذینفع به مبلغ عمومی 328 هزار و 763 دلار به امضا رسید.

این 3 پروژه در چارچوب برنامه ژاپن در زمینه کمک بلاعوض و امنیت بشردوستانه برای طیف گسترده ای از مردم در خاک تاجیکستان اجرا می شود.

پروژه ساخت و ساز دبیرستان در روستای تگ چنار جماعت گل سرخ شهر استروشن استان سغد به مبلغ 89 هزار و 866 دلار توسط ادهم مامور زاده شهردار این شهر به امضا رسید.

پروژه ساخت مدرسه شماره 35 در روستای باغستان ، جماعت توردی اف ، منطقه همدانی استان ختلان به مبلغ 132 هزار و 746 دلار توسط بابارعلی آدینه زاده رییس منطقه همدانی به امضا رسید.

پروژه ساخت مرکز پزشکی در روستای بیرما – 2 ، جماعت سلطان آباد منطقه رودکی به مبلغ 103 هزار و 151 دلار توسط عزیزاله عصمت زاده رییس این منطقه به امضا رسید.

میاسیتو در سخنانی ضمن این مراسم با اشاره به سی امین سالگرد استقلال تاجیکستان گفت که خوشحال است اسناد ساخت 2 مدرسه و یک مرکز پزشکی را به امضا رساند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 325 هزار دلاری ژاپن برای اجرای پروژه های بهداشتی و آموزشی در تاجیکستان

کمک 325 هزار دلاری ژاپن برای اجرای پروژه های بهداشتی و آموزشی در تاجیکستان