مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:302021-10-29سياسي

دانش آموزان دو بال بندگی خدا و دوری از طاغوت را در مسیر زندگی قرار دهند


دانش آموزان در نظام جمهوری اسلامی دو بال بندگی خدا و دوری از طاغوت را سرلوحه زندگی خود قرار دهند .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت الاسلام شعیب صالحی امام جمعه شهرستان بندرخمیر در خطبه های نماز  عبادی و سیاسی جمعه امروز عنوان کرد : دو شاخص در سعادت انسان نقش مهمی ایفا می کند نخست اینکه انسان بندگی خدا را بپذیرد و در تمامی  شئون زندگی خود به کار بندد .

وی ادامه داد: بندگی خدا باید در تعاملات زندگی نیز مشهود باشد اعم از وظایف شخصی نظیر نماز و چه در ارتباط با کانون خانواده و افراد درون جامعه مورد توجه قرار گیرد.

خطیب نماز جمعه خمیر گفت: دومین شاخص  دوری از طاغوت است به دلیل اینکه انسان بایستی به مرحله ای برسد که آنچه در مقابل عبودیت و بندگی قرار گیرد دوری گزیند.

حجت الاسلام صالحی گفت: یک دانش آموز خداشناس مانند شهید فهمیده در زندگی خویش دو شاخص عبد و دوری از طاغوت را در خود ایجاد کرد و به کمال که همان شهادت است، رسید.

وی در بخش دیگر به بیانات رهبر معظم انقلاب در مورد عدالت اشاره کرد و ادامه داد: صبر، عدل و اخلاق که با تعبیر پیوست عدالت یاده شده است باید در جامعه سبب کاهش فاصله طبقاتی و تبعیض گردد .

امام جمعه خمیر به ناآرامی ها در افغانستان نیز اشاره ای کرد و بیان داشت: دولت موقت در افغانستان به افکار عموم جهانی و بویژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانش آموزان دو بال بندگی خدا و دوری از طاغوت را در مسیر زندگی قرار دهند

دانش آموزان دو بال بندگی خدا و دوری از طاغوت را در مسیر زندگی قرار دهند