مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-29ورزشي

گلایه فوتبالیست های توکهور و هشتبندی از نبود یک زمین چمن فوتبال


دومین دوره لیگ فوتبال توکهور و هشت بندی با حضور 10 تیم از اردیبهشت ماه 1400 آغاز به کار کرد این لیگ بصورت رفت و برگشت برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، حسن مسلمی رییس هیئت فوتبال توکهور و هشت بندی با توجه به حضور پر شور جوانان این منطقه در مسابقات لیگ فوتبال گفت: این بازی ها از اردیبهشت ماه شروع و در تاریخ 29 مهر ماه به پایان رسید که در نهایت تیم کشاورز هشت بندی دو با کسب 45 امتیاز قهرمان دومین دوره لیگ فوتبال بخش شد.

وی افزود: اختتامیه این بازی ها با تجلیل از قهرمان و برترین های لیگ با حضور مسولین شهرستان و بخش برگزار شد که از تمامی عوامل که در برگزاری این لیگ ما را همراهی کردند کمال سپاس و قدردانی را داریم.

حسن مسلمی با توجه به فضای نامناسب زمین بازی لیگ گفت: ما در توکهور و هشت بندی فوتبالیست های توانمندی داریم ولی متاسفانه زمین مناسبی برای دیده شدن این استعداد ها نداریم رییس هیئت فوتبال توکهور و هشت بندی افزود: این بازی ها تنها در یک زمین فوتبال خاکی برگزار شد که با آسیب های فراوانی منجمله به فوتبالیست ها دچار شدیم.

مسلمی گفت: تقاضای ما و تمامی جوانان و ورزشکاران منطقه توکهور و هشت بندی چمن شدن این زمین ورزشی است که امیدواریم مسئولان استان و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه فوتبالیست های توکهور و هشتبندی از نبود یک زمین چمن فوتبال

گلایه فوتبالیست های توکهور و هشتبندی از نبود یک زمین چمن فوتبال