مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:102021-10-29بين الملل

محدودیت های آمریکا علیه هواوی و ZTE شدیدتر می شود


سنای آمریکا روز پنج شنبه به اتفاق آرا قانونی را تصویب کرد که مانع می شود شرکتهایی نظیر هواوی و ZTE که تهدید امنیت ملی شناخته می شوند، مجوزهای تجهیزات جدید از رگولاتورهای آمریکایی دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قانون تامین تجهیزات جدیدترین تلاش دولت آمریکا برای مهار شرکتهای فناوری و مخابراتی چینی است که هفته گذشته از سوی مجلس نمایندگان آمریکا با 420 رای موافق در برابر چهار رای مخالف تصویب شده بود و اکنون باید توسط جو بایدن، رییس جمهور آمریکا امضا شود.

مارکو روبیو، سناتور جمهوریخواه اظهار کرد: شرکتهای دولتی چینی نظیر هواوی و ZTE تهدیدهای امنیت ملی شناخته شده ای هستند و هیچ جایی در شبکه مخابراتی ما ندارند.

این قانون بازبینی صدور مجوز تجهیزات جدید برای شرکتهایی که در لیست خدمات یا تجهیزات تحت پوشش کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا قرار دارند را برای این آژانس ممنوع می کند.

کمیسیون ارتباطات فدرال تحت یک قانون 2019 که هدف آن حفاظت از شبکه های ارتباطی آمریکاست، در مارس پنج شرکت چینی را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی مشخص کرد.

این شرکتها شامل هواوی و ZTE و همچنین هیترا کامیونیکیشنز، هانگژو هایک ویژن دیجیتال تکنولوژی و ژیجیانگ داهوا تکنولوژی بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های آمریکا علیه هواوی و ZTE شدیدتر می شود

محدودیت های آمریکا علیه هواوی و ZTE شدیدتر می شود