مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-29اقتصادي

جزییات زمان اجرای کامل قانون جدید چک


تا قبل از پایان آبان امسال، درباره بخش های باقی مانده از قانون جدید چک و زمان اجرای کامل این قانون، اطلاع رسانی خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایبِنا، دکتر علی صالح آبادی پس از نشست با فعالان اقتصادی در این باره که قانون جدید چک با وجود اینکه بر اساس تکلیف قانونی، ماه ها قبل باید به طور کامل اجرایی می شد افزود: در قانون جدید چک 17 تکلیف دیده شده که 11 مورد از آن اجرایی شده و تنها 6 مورد باقی مانده است.

وی اضافه کرد: تکالیف باقی مانده قانون چک مانند چک الکترونیک، به زیرساخت هایی نیاز دارد که تامین آن زمان بر و محتاج کار بیشتری است.

رییس کل بانک مرکزی گفت: 6 مورد باقی مانده از تکالیف جدید قانون چک نیاز به کار فنی بیشتر و سنگین تری دارد که در این باره کارگروهی تشکیل دادیم تا پس از بررسی ها، زمان تکمیل آن را اعلام کنند.

صالح آبادی افزود: تا قبل از پایان آبان، به صورت شفاف درباره جزییات تکالیف اجرا شده و نوع تکالیف باقی مانده و زمان اجرایی شدن آن ها اطلاع رسانی خواهم کرد.

رییس کل بانک مرکزی درباره نشست با فعالان اقتصادی با بیان اینکه امروز فعالان اقتصادی از اتاق های بازرگانی سراسر کشور و نمایندگان صنایع بزرگ حضور داشتند افزود: از ابتدای حضور در مسئولیت بانک مرکزی مایل بودم از دیدگاه های فعالان اقتصادی در تدوین سیاست های ارزی، ریالی و اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات زمان اجرای کامل قانون جدید چک

جزییات زمان اجرای کامل قانون جدید چک