مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-29سياسي

دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند


امروز دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند - ایسنا/سیستان و بلوچستان امام جمعه موقت زاهدان گفت: امروز دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- حجت الاسلام هادی رمضانی خطبه های نماز جمعه زاهدان افزود: وحدت مسلمانان از ضرورت های مهم جهان اسلام است.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه وظیفه عموم مسلمان دفاع از دین جامع اسلام و حفظ وحدت امت اسلامی است گفت: اگر وحدت تضعیف شود منافع مادی و معنوی جامعه اسلامی در اختیار استکبار قرار می گیرد از اینرو وظیفه همه تلاش در حفظ و تقویت وحدت است.

وی با بیان اینکه مردم ما ثابت کردند با تمسک به قرآن از هیچ قدرتی هراس ندارند و با همتی قوی قدرت های پوشالی را درهم می کوبند افزود: رسالت همه انبیا استکبارستیزی بوده است و اگر بخواهیم با استکبار کنار بیاییم برخلاف آیین و آموزه های قرآنی خواهد بود.

امام جمعه موقت زاهدان با بیان اینکه در هفته وحدت، رهبر معظم انقلاب با مسوولان کشوری و لشکری ملاقاتی داشتند ادامه داد: در آن دیدار ایشان فرمودند بزرگترین وظیفه امت اسلامی تبلیغ دین جامع اسلام است زیرا دشمنان از توانشان برای معرفی دین در حیطه فردی استفاده کرده و می خواهند بگویند دین برای زندگی سیاسی و اجتماعی برنامه ای ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند

دشمنان با ترفند های مختلف به دنبال محقق نشدن وحدت اسلامی هستند