مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 09:002021-10-29ورزشي

تیم فوتبال شهرداری همدان شگفتی ساز لیگ دسته اول خواهد شد


معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان گفت: به طور قطع در پایان فصل تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از شگفتی های لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد شد.

- با اشاره به شرایط تیم فوتبال شهرداری همدان اظهار داشت: بعد از تاریخ سازی تیم فوتبال شهرداری همدان در صعود به لیگ دسته اول فوتبال کشور شور و نشاط خاصی در بین فوتبال دوستان همدانی به وجود آمد.

وی افزود: خوشبختانه با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار همدان توانستیم در این فصل هم تیم خوبی را روانه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور کنیم.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره به سیاست باشگاه شهرداری همدان گفت: همواره هدف و سیاست ما استفاده از حداکثر ظرفیت بومی بوده که در این فصل هم با کادر بومی و موفق فصل گذشته ادامه همکاری دادیم.

پناهی زاده خاطرنشان کرد: همچنین تا جایی که ظرفیت فوتبال استان به ما اجازه داده از بازیکنان بومی و جوان استفاده کرده ایم.

وی با بیان اینکه به دنبال شگفتی سازی در لیگ دسته اول فوتبال کشور هستیم، بیان کرد: بدون شک در پایان فصل تیم فوتبال شهرداری همدان یکی از تیم های شگفتی ساز لیگ دسته اول فوتبال کشور خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال شهرداری همدان شگفتی ساز لیگ دسته اول خواهد شد

تیم فوتبال شهرداری همدان شگفتی ساز لیگ دسته اول خواهد شد