مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 08:452021-10-29سياسي

توضیح سندیکای مواد اولیه دارو درباره حواشی برنامه تلویزیونی


سندیکای تولید کنندگان مواد اولیه دارو در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس درباره ترک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، سندیکای تولید کنندگان مواد اولیه دارو در پاسخ به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس درباره ترک برنامه تلویزیونی توسط رییس سابق این مجموعه توضیحاتی ارائه داد.

متن این توضیحات به شرح زیر است: در تاریخ 19 مرداد برنامه ای کاملا یکطرفه در برنامه عیار با استناد به جلسه ای که تنها در مکان مجلس و بدون حضور نمایندگان کمیسیون بهداشت مجلس!؟ فقط با حضور یک نماینده برگزار گردید پخش شد که در قسمت اول این ویدئو قرار داده شده است.

پس از پیگیری و شکایت های فراوان سرانجام پس از 75 روز قرار بر حضور نماینده سندیکا در تاریخ 4 آبان و فرصت 10 دقیقه ای پاسخگویی گردید که در ادامه ویدئوی فوق کاملا مشخص است یک مجری از پیش آماده شده با سوالات بی موقع و جهت دار نمیخواهد اجازه صحبت به مهمان برنامه را دهد.

 در حالی که فرامرز اختراعی کاملا مبتنی مستنداتی که در حال حاضر در سایت سندیکا به آدرس www.

cppsynd.

com منتشر گردیده است لیست کامل محصولات تولیدی در کشور، میزان صرفه جویی ارزی، میزان مصرف مواد مؤثره داخلی ، طی دو سه سال اخیر ، سالانه حدود  یک و نیم میلیارد دلار از واردتشان کاسته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیح سندیکای مواد اولیه دارو درباره حواشی برنامه تلویزیونی

توضیح سندیکای مواد اولیه دارو درباره حواشی برنامه تلویزیونی