مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:552021-10-29اقتصادي

آخرین وضعیت پمپ بنزین های کشور/ عرضه بنزین سهمیه ای در 1450 جایگاه سوخت


تمامی جایگاه های سوخت در سراسر کشور وارد مدار شده اند که از این 3800 جایگاه، 1450 جایگاه با کارت سوخت بنزین سهمیه ای به خودروها عرضه می کنند.

- فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های بنزین در کشور گفت: در حال حاضر با تلاش همکاران بنده در به صورت آفلاین بنزین با نرخ آزاد به خودروها عرضه می کنند.

*سرعت اتصال جایگاه ها به سامانه افزایش خواهد یافت کاهی اظهار داشت: با توجه به اینکه روز گذشته فعالسازی جایگاه های سوخت به صورت دستی به اتمام رسید، الان تمرکز تمامی تیم ها بر تغییر وضعیت آفلاین به آنلاین در جایگاه ها می باشد و ساعت به ساعت از تعداد جایگاه های آفلاین کاسته و به تعداد جایگاه های عرضه کننده بنزین با کارت سوخت افزوده می شود.

بدین صورت سرعت اتصال جایگاه ها به سامانه افزایش خواهد یافت.

سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: بنده از تمام مردم ایران بابت صبوری و اعتماد به مجموعه وزارت نفت تشکر می کنم و تیم فعلی وزارت نفت به صورت شبانه روزی در حال پیگیری برای حل مشکل است.

*فهرست جایگاه های فعال عرضه سوخت کشور به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، جدول زیر آخرین وضعیت جایگاه های فعال سوخت در تهران و مابقی استان های کشور را نشان می دهد: مردم می توانند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت پمپ بنزین های کشور/ عرضه بنزین سهمیه ای در 1450 جایگاه سوخت

آخرین وضعیت پمپ بنزین های کشور/ عرضه بنزین سهمیه ای در 1450 جایگاه سوخت