مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:502021-10-29سياسي

«قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی» راه اندازی می شود


به منظور شناسایی فعالان اقتصادی و استفاده از اختیارات دستگاه های اجرایی، «قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی» راه اندازی می شود.

- مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: به منظور شناسایی فعالان اقتصادی و استفاده از اختیارات دستگاه های اجرایی، قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی راه اندازی می شود.

به گزارش، یعقوب علی نظری در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی استان که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، اظهار کرد: مردم، بخش اصلی نظام مقدس اسلامی هستند و حضور مردم مبتنی بر اعتقاد است.

وی با اشاره به این که حضور مردم صرفأ مربوط به میدان خاصی نیست، افزود: این حضور با همه عرصه ها موضوعیت پیدا می کند و حوزه فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی را در برمی گیرد.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: با حضور مردم می توانیم به اهداف عالیه و بلند عرصه اقتصادی برسیم اما مزیتی که نظام اسلامی دارد و یا نقطه تمایزی که در نظام اسلامی با سایر نظام ها وجود دارد، این است که در نظام مقدس اسلامی عرصه اقتصاد هم تعالی بخش است و می تواند انسان ها را در مسیر رشد، کمال و تعالی قرار دهد.

وی با بیان این که فعالان اقتصادی جلوداران بدنه مردمی عرصه اقتصاد هستند، اضافه کرد: وقتی همه مردم نقش داشته باشند و از این فعالیت سالم در حوزه اقتصادی برخور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی» راه اندازی می شود

«قرارگاه حمایت و پشتیبانی از تولید خراسان رضوی» راه اندازی می شود