مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-29پزشكي

یکی از شایع ترین علل اصلی سردرد چیست؟


در این مطلب 15 راهکار طبیعی و ساده برای درمان سردرد های مزمن و میگرنی ارائه شده است.

- جی پلاس ، به نقل از hypothyroidmom، مطالعات زیادی وجود دارد که سردرد و میگرن را با هورمون های ما مرتبط می کند (نه فقط هورمون های تیرویید، بلکه هورمون های جنسی و هورمون هایی که توسط غدد فوق کلیوی ما تولید می شوند)، اما درمان های طبیعی برای سردرد وجود دارد که در ادامه برخی از موثرترین راهکار ها برای رهایی از دارو های ضد درد و سردرد ارائه شده است؛ استامینوفن باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ هپاتوتوکسین اصطلاحی برای موادی است که برای سلول های کبدی سمی هستند و استامینوفن یکی از بدترین ها در مورد دارو های بدون نسخه است.

NSAID ها می توانند باعث نشت روده شوند، تخمک گذاری را سرکوب کنند، سردرد را بدتر کنند و علت اصلی بیماری های شما را بپوشانند.

یکی از شایع ترین علل اصلی سردرد چیست؟ هورمون ها عدم تعادل هورمون های جنسی، مانند غلبه استروژن، یکی از علل شایع (البته نادیده گرفته شده) سردرد و میگرن است.

آیا متوجه رابطه ای بین سردرد و تغییرات هورمونی شده اید؟ آیا برای مثال متوجه شروع سردرد خود در حوالی دوره های قاعدگی می شوید که سطح هورمون ها به طور طبیعی در حال تغییر است؟ یا باردار یا در دوران پس از زایمان هستید، مواقعی که بدن شما تغییرات چشمگیری در هورمون های جنسی را ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یکی از شایع ترین علل اصلی سردرد چیست؟

یکی از شایع ترین علل اصلی سردرد چیست؟