مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 18:152021-10-28اجتماعي

70 درصد دانش آموزان واجد شرایط خراسان رضوی واکسینه شدند


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از نیمه آبان ماه کلاس های درس مقطع متوسطه دوم و از ابتدای آذر ماه متوسطه اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

- قاسمعلی خدابنده ظهر امروز در مراسم بهره برداری از پروژه خیرساز آموزشگاه قاضی شهرستان قوچان با اشاره به شرایط کرونایی در 20 ماه گذشته عنوان کرد: طی این مدت دانش آموزان از محیط آموزشی حضوری به دور بودند و این مساله کار را کمی سخت کرده بود اما در این شرایط تمام کادر آموزشی و معلمان به صورت 24 ساعته در اختیار دانش آموزان قرار داشتند و همین موضوع باعث شده انرژی آن ها تحلیل رود.

وی افزود: آمار دانش آموزان ترک تحصیل کرده در استان نسبت به گذشته افزایش یافته و در شهرستان قوچان، فرماندار با کمک دهیاران و بخشداران می توانند در زمینه بازگرداندن دانش آموزان به مدرسه بسیار کمک کنند تا آمار ترک تحصیل دانش آموزان به حداقل برسد.

خدابنده از واکسیناسیون 70 درصدی دانش آموزان 12 تا 18 سال استان خراسان رضوی در برابر کرونا خبر داد و تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده از نیمه آبان ماه کلاس های درس برای مقطع متوسطه دوم و از ابتدای آذر ماه برای مقطع متوسطه اول به صورت حضوری برگزار خواهد شد که باید خانواده ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 درصد دانش آموزان واجد شرایط خراسان رضوی واکسینه شدند

70 درصد دانش آموزان واجد شرایط خراسان رضوی واکسینه شدند