مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:502021-10-28سياسي

بجنورد شهری مهاجرپذیر است/ 50 درصد مردم حاشیه نشین هستند


نماینده بجنورد در مجلس با اشاره به مشکلاتی همچون ترافیک و آلایندگی بالا در این شهر، گفت: 50 درصد مردم بجنورد حاشیه نشین هستند لذا باید شهرداری برای رفع آن برنامه ریزی کند.

- ، سید محمد پاکمهر پنج شنبه شب در آیین تکریم و معارفه شهرداری بجنورد که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت شهرداری مبتنی بر درآمد و هزینه است لذا شهردار باید خوب فکر کرده و برنامه ریزی و اجرا کند تا بتواند به این هدف دست یابد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تمامی شهرداری ها در ایجاد درآمد پایدار مشکل دارند که با حل این مشکل روند خدمت رسانی به مردم تسریع می شود.

وی با تاکید بر اینکه نباید شهرداری را مقروض کرد، افزود: برخی از شهرداران صرفاً بدهی تولید می کنند و در درآمدزایی موفق نیستند.

پاکمهر مدیریت هزینه ها را دیگر وظیفه شهرداری دانست و گفت: در صورتی که شهرداری از ظرفیت های بجنورد آگاه نباشد نمی تواند موفق عمل کند زیرا بجنورد ویژگی های انحصاری دارد که می توان از آن ها کسب درآمد کرد.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در ادامه مشکلات شهری بجنورد را برشمرد و بیان کرد: یکی از نقاط ضعف بجنورد مهاجرپذیری این شهر از روستاها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بجنورد شهری مهاجرپذیر است/ 50 درصد مردم حاشیه نشین هستند

بجنورد شهری مهاجرپذیر است/ 50 درصد مردم حاشیه نشین هستند