مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 17:152021-10-28ورزشي

پرهیز از سیاسی کاری شهرداری بناب در اجرای طرح های بازآفزینی


فرماندار بناب از شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط خواست تا در اجرای طرح های بازآفزینی شهری در نقاط مختلف شهر به دور از سیاسی کاری و تنها بر اساس توزیع عادلانه امکانات در محلات هدف اقدام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بناب، شهریار فتحی در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان بناب با بیان اینکه هدف از بازآفرینی شهری احیای بافت فرسوده شهر و تلاش به منظور ارائه خدمات فرهنگی، رفاهی، آموزشی، بهداشتی و ورزشی در مناطق کم برخوردار شهر است؛ افزود: تحقق عدالت اجتماعی اصل اساسی در اجرای طرح های بازآفرینی شهری باید باشد.

وی از شهرداری و سایر دستگاه های ذیربط خواست تا در اجرای طرح های بازآفزینی شهری در نقاط مختلف شهر به دور از سیاسی کاری و تنها بر اساس توزیع عادلانه امکانات در محلات هدف اقدام کنند.

رییس ستاد بازآفرینی شهری شهرستان بناب اذعان کرد: بناب پس از تبریز دومین شهری است که توانسته بیشترین میزان اعتبارات ستاد بازآفرینی شهری را جذب نماید.

فتحی اظهار امیدواری کرد که اگر تمام دستگاه های متولی و مسئول مسئولیت خود را به درستی ایفا نمایند و دبیرخانه ستاد نیز فعال شود، قطعاً میزان اعتبارات جذب شده و همچنین سرعت اجرای طرح ها افزایش خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرهیز از سیاسی کاری شهرداری بناب در اجرای طرح های بازآفزینی

پرهیز از سیاسی کاری شهرداری بناب در اجرای طرح های بازآفزینی