مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 16:252021-10-28سياسي

تشییع باشکوه پیکر شهید نوروزی در روستای بردله از توابع دیشموک+تصاویر


شهید موسی نوروزی در زادگاهش روستای بردله از توابع بخش دیشموک با حضور مسوولان، مردم و نیروهای نظامی و انتظامی به خاک سپرده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، امروز تشییع پیکر شهید موسی نوروزی که در سیستان بلوچستان در راه امنیت به شهادت رسید بعد از استقبال پرشور مردم شهر دهدشت به زادگاهش روستای بردله در بخش دیشموک با حضور مسوولین و مردم نیروهای نظامی و انتظامی به خاک سپرده شد.

سردار کیقباد مصطفایی فرمانده خانواده شهید آزمون در مراسم تشییع شهید نوروزی در روستای بردله دیشموک وی در ادامه افزود: این همه عزت، قدرشناسی و احترام به شهید ما را در خدمات رسانی و مقابل دشمن ایستادن مصمم تر کرده است.

مصطفایی خاطرنشان کرد: شهید نوروزی به عنوان رییس پلیس اطلاعات شهرستان دلگان با توجه به اینکه مطلع شدند که اشرار مسلح که برای مردم ناامنی ایجاد کرده بودند با اعزام به محل و با درگیری با افراد شرور جان خود را نثار انقلاب و میهن کرده است.

وی گفت: این شهید گرانقدر در یک مقابل جانانه و در مصاف رودرومستقیم از جانب اشرار مسلح مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به درجه رفیع شهادت نائل گردیدند.

فرمانده انتظامی استان ضمن تبریک و تسلیت  به خانواده شهید و ایل بزرگ بهمیی و استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: راه شهادت ادامه دارد و با چنین ناامنی ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشییع باشکوه پیکر شهید نوروزی در روستای بردله از توابع دیشموک+تصاویر

تشییع باشکوه پیکر شهید نوروزی در روستای بردله از توابع دیشموک+تصاویر