مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 15:452021-10-28بين الملل

روسیه به شهرک سازی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد


پس از بیانیه دوازده کشور اروپایی علیه گام جدید رژیم صهیونیستی برای ساخت واحد های صهیونیست نشین در کرانه باختری، وزارت امور خارجه روسیه نیز به این اقدام تل آویو واکنش نشان داد و مخالفت خود را با آن اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ، مسکو اعلام کرد که فعالیت های شهرک سازی تل آویو در اراضی اشغالی فلسطین در کرانه باختری و قدس شرقی غیرقانونی است و اقدام جدید تل آویو، نوعی الحاق اراضی فلسطین به شمار می آید.

ماریا زاخاروا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در این خصوص گفت: ما بر موضع اصولی و ثابت روسیه مبنی بر قانونی نبودن فعالیت های شهرک سازی اسراییل تأکید می کنیم.

ما یقین داریم که چنین اقدامات یک جانبه ای امکان برپایی کشور قابل زندگی و یکپارچه فلسطین مطابق با قطعنامه های سازمان ملل و همچنین تلاش های جامعه بین الملل برای مهیا کردن شرایط مناسب به منظور از سرگیری گفت وگوهای سیاسی فلسطینی-اسراییلی در سریع ترین زمان ممکن را تضعیف می کند .

وزارت امور خارجه آلمان نیز امروز (پنجشنبه) با صدور بیانیه ای مشترک با 11 کشور دیگر اتحادیه اروپا خواستار صرف نظر رژیم صهیونیستی از طرح ساخت حدود سه هزار واحد صهیونیست نشین در کرانه باختری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسیه به شهرک سازی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد

روسیه به شهرک سازی رژیم صهیونیستی واکنش نشان داد