مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 14:352021-10-28اقتصادي

هزینه 127 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در همدان


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از هزینه 127 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران مبتلا به کرونا در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، سعید فرجی عصر امروز در نشست خبری به مناسبت هفته بیمه سلامت اظهار کرد: سوم آبان ماه سال 73 قانون بیمه خدمات درمانی همگانی تصویب شد و از آن سال تاکنون از سوم تا نهم آبان ماه هر سال به عنوان هفته بیمه سلامت، برنامه های مختلفی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه طبق قانون دولت موظف شد با تشکیل سازمان بیمه خدمات درمانی وقت، هر فردی در کشور بتواند بیمه شود گفت: از سال 74 با شکل گیری سازمان بیمه سلامت که ابتدا زیرمجموعه وزارت بهداشت بود، چند صندوق برای آن تعریف شد.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان به شکل گیری پنج صندوق کارکنان دولت، سایر اقشار، روستاییان ایرانیان و بیمه سلامت همگانی سازمان بیمه سلامت اشاره کرد و افزود: در سال 93 دولت طرح تحول نظام سلامت را مطرح کرد و با وجود اینکه بخشی از مردم شامل هیچ نوعی بیمه ای نبودند، خواست از طریق بیمه سلامت همگانی افراد فاقد بیمه زیر پوشش بیمه سلامت قرار گیرند.

وی با تاکید به اینکه در سال اول بالغ بر 190 هزار خانوار و افراد تحت تکفل در صندوق بیمه سلامت همگانی ثبت نام کردند گفت: جمعیت آماری 900 هزار نفر بود که به یکباره در سال 93 و بعد در سال 94 به یک میلیو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه 127 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در همدان

هزینه 127 میلیارد تومانی بیمه سلامت برای بیماران کرونایی در همدان