مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 13:452021-10-28سياسي

جنگ سایبری یکی از عرصه های نوین تهدید زا در کشور


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه امروز شاهد یک جنگ تمام عیار علیه زیرساخت های مبتنی بر فضای سایبری هستیم گفت: جنگ سایبری یکی از عرصه های نوین تهدید زا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با آیت الله جوادی آملی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با مسئله دفاع در برابر انواع تهدیدات به ویژه تهدیدات نوین که غالباً پیچیده و هوشمند هستند تاکید دارند که منظومه دفاعی نیز باید کاملاً به روز، جامع و دقیق باشد و به بتواند به هنگام با تهدیدات مواجهه کند.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی ما با مدلی از ترکیب تهدیدات از سوی دشمنان به ویژه آمریکا و رژیم صهیونیستی مواجه هستیم، تاکید کرد: آنها تلاش داشتند تا با استفاده از مؤلفه های قدرت خود جمهوری اسلامی را در کارزار فشار حداکثری و همه جانبه شکست دهند اما تجربه سه سال گذشته و سقوط دولت ترامپ و نتانیاهو نشان می دهد که عکس خواسته های دشمن اتفاق افتاده است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در ادامه یکی از عرصه های نوین تهدید زا را عرصه جنگ سایبری خواند و گفت: ما امروز شاهد یک جنگ تمام عیار علیه زیرساخت ها مبتنی بر فضای سایبری هستیم.

وی با تاکید بر اینکه فناوری های نو دو لبه فرصت و تهدید را به صورت همزمان دار، تاکید کرد: قطعاً باید در مسیر توسعه کشور اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگ سایبری یکی از عرصه های نوین تهدید زا در کشور

جنگ سایبری یکی از عرصه های نوین تهدید زا در کشور