مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:302021-10-28سياسي

خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد


رییس قوه قضاییه با درخواست از حوزه ها برای کمک به دستگاه قضایی گفت: استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد.

- ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای بعد از ظهر امروز پنجشنبه در آیین تلبس جمعی از طلاب حوزه های علمیه اهواز و ضمن توصیه همه طلاب به رعایت تقوا، پرهیزکاری و دوری از دنیاطلبی گفت: در دهه پنجم انقلاب باید به عدالت اجتماعی مدنظر انقلاب اسلامی نزدیک شویم و طلاب و روحانیون در این زمینه نقش ویژه ای دارند.

رییس قوه قضاییه با بیان اینکه استان خوزستان با این تعداد قابل توجه حوزه علمیه نباید قاضی غیربومی داشته باشد، گفت: از حوزه ها درخواست می شود که دستگاه قضایی را به ویژه در حوزه نیروی انسانی کمک کنند.

آیت الله موسوی جزایری در این مراسم گفت: با توجه به سفرهای اخیر سران سه قوه به استان خوزستان، مردم این استان بسیار امیدوار هستند که مشکلاتشان روز به روز کمتر شود.

رییس حوزه های علمیه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از کارخانه ها و شهرک های صنعتی استان خوزستان در حالت کما به سر می برند، گفت: احیای این کارخانه ها به حل و فصل مشکلات این کارخانه ها با بانک ها به نحو احسان از سوی قوه قضاییه نیازمند است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد

خوزستان نباید قاضی غیربومی داشته باشد