مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 12:052021-10-28اقتصادي

رانندگان حمل و نقل جاده ای باید دوره های تخصصی حرفه ای را سپری کنند


بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با سازمان فنی و حرفه ای رانندگان جدیدالورود به بخش حمل ونقل عمومی گواهینامه مهارت حرفه ای می گیرند.

- ایسنا/البرز بر اساس تفاهم نامه بین سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای با سازمان فنی و حرفه ای رانندگان جدیدالورود به بخش حمل ونقل عمومی گواهینامه مهارت حرفه ای می گیرند.

داریوش امانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس این سازمان روز پنجشنبه ششم آبان در سفر به استان البرز و در جلسه دیدار با تشکل های صنفی بخش حمل ونقل جاده ای استان با اشاره به ضرورت حرفه ای گرایی و ورود نیروهای متخصص به بخش جابه جایی کالا و مسافر، افزود: با انعقاد تفاهم نامه با سازمان فنی و حرفه ای از این پس رانندگان برای ورود و فعالیت در بخش حمل ونقل عمومی باید دوره های تخصصی حرفه ای شغلی را در مراکز آموزش فنی و حرفه ای سپری کنند و پس از اخذ گواهینامه حرفه ای وارد این حوزه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این امر برای اولین بار در کشور به منظور ارتقای مهارت و توانمندی رانندگان بخش حمل و نقل عمومی انجام می شود و برای افراد پس از سپری کردن دوره های تخصصی گواهینامه مهارتی دارای کد بین المللی صادر می شود و در ادامه شرایط برای آموزش سایر رانندگان فعال این بخش نیز فراهم خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رانندگان حمل و نقل جاده ای باید دوره های تخصصی حرفه ای را سپری کنند

رانندگان حمل و نقل جاده ای باید دوره های تخصصی حرفه ای را سپری کنند