مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:452021-10-28حوادث

دستگیری 141 سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس البرز


فرمانده انتظامی البرز از دستگیری 141 سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس در این استان خبر داد.

- ، سردار عباسعلی محمدیان ظهر پنج شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات پلیس البرز که در محل ستاد فرماندهی البرز برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای طرح های ضربتی علیه سارقین و برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قوت و قدرت ادامه دارد و به طور متوسط در ماه یک طرح گسترده در سطح استان انجام می شود.

وی با اشاره به اجرای طرح سه روز ضربتی علیه سارقین در سطح کرج، فردیس و ساوجبلاغ بیان کرد: در این طرح حدود 141 نفر سارق و مال خر، 100 نفر توزیع کننده جز مواد مخدر و بیش از 200 نفر از معتادین متجاهر را جمع آوری کنند و تمام معتادین به کمپ ماده 16 منتقل شدند.

فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه بیش از 40 نفر اراذل اوباش در طی این سه روز توسط همکاران نیروی انتظامی البرز دستگیر شدند، تصریح کرد: از سارقین و مال خران بیش از 270 کیلوگرم مواد مخدر، 40 دستگاه خودروی سرقتی و چندین هزار مورد از کالاها و اموال سرقتی کشف و ضبط شد.

وی با بیان تا این لحظه بیش از 800 فقره از سرقت ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: برخی از واحدهای فروشگاهی تعمیرات گوشی تلفن همراه بازرسی و گوشی های دست دوم که هیچ گونه سابقه ثبت نداشتند، مقرر شد، متصدیان واحدهای صنفی این گوشی ها را ثبت تا مشخص شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 141 سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس البرز

دستگیری 141 سارق و مالخر در طرح ضربتی پلیس البرز