مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:402021-10-28فرهنگي

دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان پایان یافت


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: دومین دوسالانه شعر آیینی استان با معرفی آثار برگزیده و همچنین شایسته تقدیر به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به نقل از ارشاد اسلامی استان سمنان فرشید فلاح لاله زاری با بیان اینکه دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان با معرفی سه اثر برگزیده و پنج اثر شایسته تقدیر به کار خود پایان داد، تاکید کرد: در آیین پایانی این جشنواره در مجتمع فرهنگی هنری خوشید تابان گرمسار برگزار شد، با رأی هیأت داوران اثر غلامرضا رنجبری از سمنان، محمد نیکو عقیده از گرمسار و منصوره عرب سرهنگی از ایوانکی به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب کرد.

وی با بیان اینکه اثر فهیمه رضایی از دامغان، زینب بندری از سمنان، آناهیتا آقابیگی از سمنان، ابوالفضل جبله از شاهرود و فاطمه سادات طبایی از گرمسار شایسته تقدیر شناخته شد، افزود: بیش از 250 اثر از بیش از 90 شاعر در این جشنواره داوری شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در این آیین با تجلیل از استقبال شاعران از دومین جشنواره شعر آیینی استان گفت: استقبال کمی و کیفی بی نظیر علاقه مندان، دست اندرکاران را ترغیب کرد که دوسالانه بعدی جشنواره را بصورت منطقه ای برگزار کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان پایان یافت

دومین دوسالانه شعر آیینی استان سمنان پایان یافت