مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-28سياسي

مسائل و مشکلات دشت ورامین با رییس جمهور مطرح شد


نماینده مردم شهرستانهای ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی از دیدار با رییس جمهور خبر داد و گفت: در این دیدار مسائل و مشکلات دشت ورامین با رییس جمهور در میان گذاشته شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نوش آبادی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص دیدار با رییس جمهور اظهار داشت: صبح امروز پنجشنبه ششم آبان ماه به اتفاق مجمع نمایندگان استان تهران و استاندار تهران با رییس جمهور کشورمان دیدار کردم.

وی با اشاره به اینکه در این دیدار مهمترین موضوعات، مشکلات و مطالبات مردم دیار پانزده خرداد، مطرح شد گفت: از رییس جمهور خواستم نسبت به مطالبات مردم خطه پانزده خرداد عنایت لازم را داشته باشند.

نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی در خصوص مهمترین مسائل و مشکلاتی که در این دیدار بیان شد عنوان داشت: اجرای پروژه متروی تهران به ورامین و پیشوا با توجه به گذشت 15 سال از تصویب آن در دولت و تسریع در احداث زیرگذرهای مسیر راه آهن، احداث بیمارستان در پیشوا با توجه به جمعیت 150 هزار نفری این شهرستان، ایجاد و استقرار صدا و سیما در دیار پانزده خرداد، افزایش حقابه کشاورزان از سد ماملو و تأمین نهاده های دامی و کشاورزی، تسریع در احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرهای ورامین و قرچک، ضرورت ایجاد پایانه صادراتی محصولات دامی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسائل و مشکلات دشت ورامین با رییس جمهور مطرح شد

مسائل و مشکلات دشت ورامین با رییس جمهور مطرح شد