مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 11:052021-10-28سياسي

باید اعتماد به دانشگاه برای حل مشکلات جامعه وجود داشته باشد


دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر با رویکرد حل مسئله و توجه به مسائلی که در جامعه است به این نکته پرداخته است که علم باید در خدمت جامعه باشد.

- ایسنا/خراسان رضوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر با رویکرد حل مسئله و توجه به مسائلی که در جامعه است به این نکته پرداخته است که علم باید در خدمت جامعه باشد.

محسن مرادی امروز 6 آبان ماه در مراسم افتتاح ساختمان مرکز تحقیقات مشترک هوشمندسازی شبکه توزیع برق دانشگاه آزاد اسلامی و شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در چند سال اخیر با رویکرد حل مسئله و توجه به مسائلی که در جامعه است به این نکته پرداخته است که علم باید در خدمت جامعه باشد.

اگر علم فقط در مرحله تئوری علم بماند و در خدمت جامعه نباشد و اثرگذاری در فضای جامعه نداشته باشد، از این علم استقبال نخواهد شد.

وی با بیان اینکه مجموعه دانشکده مرکز تحقیقاتی در دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد ظرفیت ها و پتانسیل هایی را ایجاد کرده است ، عنوان کرد: ظرفیت های آزمایشگاهی ما بی نظیر است.

نزدیک به 500 آزمایشگاه و کارگاه در استان و 380 آزمایشگاه و کارگاه در مشهد داریم که همه این موارد اگر در خدمت حل مسائل و مشکلات موجود در جامعه باشد، دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید اعتماد به دانشگاه برای حل مشکلات جامعه وجود داشته باشد

باید اعتماد به دانشگاه برای حل مشکلات جامعه وجود داشته باشد