مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:152021-10-28سياسي

«تمدن مبین اسلامی» مورد توجه ویژه قرار گیرد


دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی گفت: تمدن مبین اسلامی عالی ترین آرمان جامعه اسلامی بوده و باید در مجالس وحدت اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

- ، حجت الاسلام حمید شهریاری پیش از ظهر پنجشنبه در آیین اختتامیه یازدهمین همایش گفتمان برادری شیعه و اهل سنت استان کرمان اظهار کرد: شیعه و سنی با وحدت در کنار یکدیگر برای تحقق تمدن مبین اسلامی تلاش کنند.

حجت الاسلام شهریاری بیان کرد: لازمه اجرا و عملی شدن مؤلفه های تمدن مبین اسلام همکاری تنگاتنگ شیعه و سنی، طوایف و فرقه های اسلامی است.

وی یکی از مهم ترین کلیدواژه های رهبری را تمدن مبین اسلامی دانست و گفت: تمدن مبین اسلامی عالی ترین آرمان جامعه اسلامی بوده و با توجه به اهمیتی که دارد باید در مجالس وحدت اسلامی مورد توجه ویژه قرار گیرد.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی اظهار کرد: برخی مسائل باید باید تکرار شود و برخی هم باید با شعار و تبلیغات همراه باشد.

حجت الاسلام شهریاری با اشاره به جنگ نرم ادامه داد: دشمن بارها حرف هایش در دشمنی با نظام جمهوری اسلامی ایران را تکرار می کند و برای این منظور هزینه های گزافی صرف می کند تا ایده هایشان در اذهان عمومی جای بگیرد.

وی بیان کرد: ما هم باید به تبیین اذهان عمومی بپردازیم کما اینکه در سال های گذشته با کارهای هنری و فرهنگی فاخر این کار ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تمدن مبین اسلامی» مورد توجه ویژه قرار گیرد

«تمدن مبین اسلامی» مورد توجه ویژه قرار گیرد