مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:052021-10-28سياسي

باقری: ایران گفت وگوهایی را دنبال می کند که مستلزم دستاورد و نتیجه عملی باشد


معاون سیاسی وزیر امور خارجه با بیان این که جمهوری اسلامی ایران گفت وگوهایی را دنبال می کند که مستلزم دستاورد و نتیجه عملی باشد، گفت: گفت وگو برای دستیابی به توافقی بر روی کاغذ را دنبال نمی کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، علی باقری معاون سیاسی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که روز گذشته (چهارشنبه) پنجم آبان ماه در مقر اتحادیه اروپا در بروکسل با انریکه مورا معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و هماهنگ کننده کمیسیون مشترک برجام به مدت پنج ساعت به رایزنی و گفت وگو پرداخت در گفت وگویی در این باره اظهار داشت: در ادامه گفت وگویی که با آقای مورا در تهران داشتیم در نشست چند ساعته در بروکسل درباره زمین ها، اقتضائات و شرایطی که لازم است برای این که گفت وگوهای نتیجه محور بین ایران و 1+4 شکل بگیرد، رایزنی کردیم.

وی افزود: درباره چارچوب ها و الزامات شکل گیری این گفت وگوها تبادل نظر کردیم و قرار بر این شد بر اساس این چارچوب ها ایران و 1+4 ظرف یک ماه آینده بتوانند گفت وگوهایی را شکل بدهند.

معاون وزیر خارجه اضافه کرد: نکته ای مهم که در جلسه تهران و بروکسل بر آن تأکید شد این است که جمهوری اسلامی ایران گفت وگوهایی را دنبال می کند که مستلزم دستاورد عملی و نتیجه عملی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باقری: ایران گفت وگوهایی را دنبال می کند که مستلزم دستاورد و نتیجه عملی باشد

باقری: ایران گفت وگوهایی را دنبال می کند که مستلزم دستاورد و نتیجه عملی باشد