مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 10:002021-10-28سياسي

خطر نرخ پایین رشد جمعیت/ تهیه طرح جامع پسماند در کشور


وزیر کشور، از تهیه طرح جامع پسماند در کشور خبر داد و خاطرنشان کردد: با همکاری دولت این طرح در برنامه هفتم دیده خواهد شد؛ همچنین احیای تالاب انزلی به عنوان یکی از ذخایر مهم زیست محیطی استان و کشور در دستور کار قرار دارد.

- ایسنا/گیلان وزیر کشور، از تهیه طرح جامع پسماند در کشور خبر داد و خاطرنشان کردد: با همکاری دولت این طرح در برنامه هفتم دیده خواهد شد؛ همچنین احیای تالاب انزلی به عنوان یکی از ذخایر مهم زیست محیطی استان و کشور در دستور کار قرار دارد.

احمد وحیدی در آیین تکریم و معارفه استاندار گیلان، با اشاره ظرفیت های مادی و معنوی و طبیعی ارزشمند خطه گیلان، اظهار کرد: گیلان دارای تمدن چند هزار ساله و فرهنگ غنی است و لذا در عین تنوع قومیتی و مذهبی جلوه ای از وحدت و انسجام است.

وی علمای بزرگ گیلانی را معنویت آور دانست و افزود: گیلان دیار میرزا کوچک جنگلی است که در اوج خفقان و ظلمت متراکم آن دوران حماسه مبارزه با استعمار خارجی و استبداد داخلی را رقم زد.

امروز نیز انقلاب اسلامی به پشتوانه چنین حماسه سالازی در مقابل جبهه استکبار ایستاده و جلو می رود.

وزیر کشور، با اشاره به خلقت زیبای خداوند در کنار ظرفیت های علمی و فرهنگی و دینی گیلان، خاطرنشان کرد: اگر در حفظ محیط زیست و منابع طبیعی کوتاهی کنیم، حتما ظلم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطر نرخ پایین رشد جمعیت/ تهیه طرح جامع پسماند در کشور

خطر نرخ پایین رشد جمعیت/ تهیه طرح جامع پسماند در کشور