مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 09:352021-10-28سياسي

کار رسانه ای؛ خدمت یا خیانت؟/ چه کتابهایی را نباید بخریم؟


رییس دانشگاه سوره در برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه گفت: صرف کار رسانه ای نباید باعث شود تصور کنیم مشغول خدمت هستیم چون شاید در حال خیانت باشیم! - ، در ششمین هفته از سری جدید برنامه تلویزیونی چراغ مطالعه، این برنامه دیشب چهارشنبه 5 آبان روی آنتن شبکه چهار سیما رفت و کتاب دروغگوهای دوست داشتنی نوشته رایان هالیدی با حضور محمدحسین ساعی رییس دانشگاه سوره و عضو هیئت علمی دانشگاه صداوسیما نقد و بررسی شد.

گفتگوی این برنامه با ساعی این گونه آغاز شد که آیا بدنامی بهتر از گمنامی است؟ که در پاسخ گفت: اگر سازوکار اقتصادی و سیاسی که در یک جامعه حاکم است برای بدنامی ارزش قائل شود بعد از مدتی بدنامی به یک ارزش و گمنامی به یک ضدارزش تبدیل می شود.

نویسنده کتاب دروغگوهای دوست داشتنی این اثر را در 25- 26 سالگی نوشته و من موقع خواندن این اثر خیلی برایم جالب بود که فردی به این جوانی توانسته انقدر خوب فضای رسانه و تبلیغات توصیف کند.

وی افزود: ما در اوایل قرن بیستم در وضعیتی بودیم که کسانی که وارد فضای کمپین، پروپاگاندا و تبلیغات می شدند افراد کمی بودند و منافع مشخصی داشتند و وابسته به رسانه های بزرگ بودند اما بعد از یک مدتی با وجود آمدن رسانه های وب 2 مفاهیمی مثل روزنامه نگاری شهروندی به وجود آمد و یکی از دلایل رواج آن هم این بود که افراد تصور می کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کار رسانه ای؛ خدمت یا خیانت؟/ چه کتابهایی را نباید بخریم؟

کار رسانه ای؛ خدمت یا خیانت؟/ چه کتابهایی را نباید بخریم؟