مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:502021-10-28بين الملل

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی ئا ویه ر فردا عصر برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی ئا ویه ر با شرکت کشورهای آلمان، روسیه، - آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی "ئا ویه ر" فردا عصر برگزار می شود ایسنا/کردستان رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری سنندج گفت: آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی "ئا ویه ر" با شرکت کشورهای آلمان، روسیه، بلاروس، آذربایجان، ارمنستان، ترکیه، عراق و ایران فردا عصر برگزار می شود.

سرکوت نجفی در گفت وگو با ایسنا اظهارکرد: موسیقی جایگاه ویژه ای در میان ایرانیان و به ویژه مناطق کوردنشین دارد و برگزاری هر رویداد فرهنگی و هنری جهت معرفی هرچه بهتر فرهنگ و هنر آن جامعه به جهانیان است.

دکتر سرکه وت نجفی اظهار داشت: یکی از رسالت های شبکه شهرهای خلاق یونسکو ایجاد و برگزاری رویدادهای مشترک و انتقال داشته ها در حوزه های مختلف در بین این شهرها است که باعث به وجود آمدن دیپلماسی فرهنگی خواهد شد.

وی گفت: برگزاری جشنواره های مختلف در این زمینه در سطح ملل مختلف تحت محوریت یک موضوع مشخص و در کنار هم موجب ایجاد صلح و آشتی میان ملل مختلف در سطح جهان می شود.

وی بیان کرد: در دو سال اخیر با توجه به پیوستن سنندج به شبکه شهرهای خلاق در زمینه موسیقی و با توجه به وجود شرایط کرونایی برنام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی ئا ویه ر فردا عصر برگزار می شود

آیین اختتامیه جشنواره موسیقی بین المللی ئا ویه ر فردا عصر برگزار می شود