مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:402021-10-28بين الملل

ابراز نگرانی روسیه از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه


معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که مسکو با نگرانی گزارش های مربوط به ادامه حملات غیرقانونی هوایی پیوسته رژیم صهیونیستی به سوریه را دنبال می کند.

- معاون نماینده دائم روسیه در سازمان ملل تاکید کرد که مسکو با نگرانی گزارش های مربوط به ادامه حملات غیرقانونی هوایی پیوسته رژیم صهیونیستی به سوریه را دنبال می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،به نقل از روسیا الیوم، دیمیتری پولیانسکی، معاون نماینده دائم سوریه در جلسه شورای امنیت درباره سوریه تصریح کرد: خطر تشدید تنش همچنان در بخشی از خاک سوریه که خارج از کنترل دولت است، وجود دارد.

وی ادامه داد: خطرات تشدید تنش در مناطق خارج از کنترل دولت سوریه در ادلب، شرق فرات و التنف ادامه دارد و وضعیت نظامی و سیاسی در سوریه به طور کلی باثبات است.

وی در پایان گفت: مایلیم بر اهمیت تقویت گفت وگوهای داخلی سوریه به منظور بازگرداندن وحدت، تمامیت ارضی، حاکمیت و استقلال سوریه تاکید کنیم.

روزنامه لبنانی الاخبار اخیرا در گزارشی نوشت: سفر کوتاه نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی به روسیه که به دیدار با ولادیمیر پوتین، رییس جمهوری این کشور اختصاص داشت با یک سری مطالبات اسراییل از مسکو همراه بود که نتایج این دیدار را می توان در تمدید مهلت تداوم حملات این رژیم به سوریه از سوی روسیه خلاصه کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی روسیه از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه

ابراز نگرانی روسیه از تداوم حملات رژیم صهیونیستی به سوریه