مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28بين الملل

شبکه ام بی سی دفاترش در لبنان را به ریاض منتقل می کند


روزنامه عکاظ عربستان نوشت، به دنبال اظهارات جنجالی وزیر اطلاع رسانی لبنان گروه رسانه ای mbc همه دفاتر خود را در لبنان به طور کامل می بندد و آنها را با همه تجهیزات به ریاض منتقل می کند.

- شبکه "ام بی سی" دفاترش در لبنان را به ریاض منتقل می کند روزنامه "عکاظ" عربستان نوشت، به دنبال اظهارات جنجالی وزیر اطلاع رسانی لبنان گروه رسانه ای" mbc "همه دفاتر خود را در لبنان به طور کامل می بندد و آنها را با همه تجهیزات به ریاض منتقل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه نوشت، مدیریت گروه تلویزیونی mbc (ام بی سی) در واکنش به اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان همه دفاتر خود در لبنان را بسته و با کلیه تجهیزات آن به ریاض منتقل می کند.

پیش از این، ولید بن إبراهیم آل إبراهیم، رییس هیات مدیره گروه MBC اظهارات جورج قرداحی، وزیر اطلاع رسانی لبنان را محکوم کرد و آنها را اتهامات مغرضانه علیه عربستان و امارات خواند.

وی افزود: مواضع قرداحی بسیار تعجب برانگیز و کاملا غیرقابل قبول است و تنها بیانگر دیدگاه های سیاسی مغرضانه و انحرافی کسانی است که این مواضع را مطرح کردند.

بر اساس این گزارش، قرداحی دوشنبه هفته جاری با شرکت در برنامه پارلمان ملت شبکه تلویزیونی الجزیره حمله ائتلاف سعودی به یمن را محکوم و تاکید کرد که این جنگ بیهوده بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ام بی سی دفاترش در لبنان را به ریاض منتقل می کند

شبکه ام بی سی دفاترش در لبنان را به ریاض منتقل می کند