مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 08:202021-10-28حوادث

کشف 5 قبضه سلاح گرم و سرد در ری/8 باند سازمان یافته متلاشی شد


فرمانده انتظامی ری از کشف 5 قبضه سلاح گرم و سرد طی اجرای «طرح رعد» در 48 ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد گفت: در این طرح 8 باند سازمان یافته متلاشی و 168 نفر دستگیر شده اند.

- ، سرهنگ دوستعلی جلیلیان صبح پنج شنبه در حاشیه برگزاری طرح رعد 5 که در فرماندهی انتظامی شهرستان ری برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: همکاران من در فرماندهی انتظامی شهرستان ری طی 48 ساعت گذشته در اجرای تدابیر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پنجمین مرحله از طرح رعد را به اجرا گذاشتند.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این طرح حاصل یک ماه کار اطلاعاتی و فنی بوده است گفت: اقداماتی که در این طرح انجام شد شامل دستگیری 510 نفر متهم، متلاشی شدن 8 باند سازمان یافته ها اعم از سارقین یا قاچاقچیان، دستگیری 168 نفر سارق، کشف 11 فقره انواع سرقت و بازگرداندن انواع اموال مسروقه با صاحبان و مالباختگان، 32 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه در این طرح کشف شده است.

جلیلیان از کشف و ضبط 5 قبضه سلاح سرد و گرم از متهمین خبر داد و افزود: کشف 143 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 46 نفر قاچاقچی خرده فروش یا قاچاقچیان عمده نیز دستگیر شدند.

وی از تحویل 202 نفر از اتباع غیرمجاز در این شهرستان نیز خبر داد و بیان داشت: این افراد به اردوگاه برای طرد از کشور فرستاده شدند فرمانده انتظامی ری به دستگیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 5 قبضه سلاح گرم و سرد در ری/8 باند سازمان یافته متلاشی شد

کشف 5 قبضه سلاح گرم و سرد در ری/8 باند سازمان یافته متلاشی شد