مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28سياسي

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی، در دیدار با دکتر صباغی شهردار جدید دیار مینودری، با تبریک انتصاب ایشان برای این مسئولیت گفت: بازآفرینی محلات و بافت فرسوده قزوین باید در اولویت شهرداری باشد تا سیما و منظر این شهر که در برخی مناطق به دلیل کم کاری برخی از مسئولان دچار خدشه شده است، بازیابی گردد.

محمدبیگی عنوان کرد: باید کاری کنیم که گردشگران در قزوین اسکان داشته باشند نه اینکه فقط به عنوان معبر از ظرفیت قزوین استفاده شود.

وی افزود: در این زمینه راه اندازی متروی هشتگرد _ قزوین در ارتقاء دیار مینودری در عرصه های مختلف بسیار کارآمد خواهد بود؛ از این رو این موضوع باید به عنوان یک اولویت از سوی تمامی مسئولان در سطح ملی و استانی مورد پیگیری قرار بگیرد.

مهدی صباغی نیز در این جلسه با اشاره به اولویت های خود در شهرداری قزوین، خدمت به مردم و تلاش برای پویایی و نشاط در شهر قزوین را از جمله اهداف مهم خود خواند و اعلام کرد: در هفته های آینده همایش بزرگ مشاهیر استان قزوین را برگزار خواهیم کرد تا ضمن هم افزایی، از ایده ها و طرح های آنها جهت رشد و توسعه هرچه بیشتر شهر قزوین بهره ببریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد

احداث متروی قزوین_هشتگرد در اولویت مسئولان استان باشد