مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:452021-10-28سياسي

نشست گفتمان برادری در قلعه گنج/امام جمعه کرمان: به الزامات امت اسلامی پایبند باشیم


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: ما امت پیامبر عظیم الاشأن اسلام و بالاتر از همه امت ها هستیم باید قدر آن را بدانیم و به الزامات امت اسلامی مخصوصا خواص جامعه که علما هستند پایبند باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، حجت الاسلام محمدتقی سیفایی مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی در یازدهمین گردهمایی گفتمان برادری در این شهرستان اظهار داشت: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند حقیقت این است که فاصله ما تا وضعیت مطلوب بسیار زیاد است چرا که ماموریت ما خیلی بزرگ است.

مدیرکل ادیان و مذاهب سازمان تبلیغات اسلامی امروز عنوان کرد: اگر ماموریت ما این است که فقط کنار هم زندگی کنیم بله درست است اما این کف مسئله وحدت اسلامی است باید به افق های بسیار بالاتری به هم افزایی واقعی و صادقه برسیم.

  وی با اشاره به بیانات مهم مقام معظم رهبری در خصوص وحدت اسلامی عنوان کرد: مسئله وحدت اسلامی فراتر از برگزاری همایش است و آن را بدانیم و به الزامات امت اسلامی مخصوصا خواص جامعه که علما هستند پایبند باشیم.

  علی زینی وند استاندار کرمان نیز اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از لحظه شکل گیری و تولد تا به امروز به عنوان حکومتی که اگر در دل اسلام و مردم ریشه نداشت تهدیداتی که علیه یک نظام سیاسی بسیار قدرتمندتر از لحاظ امکان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست گفتمان برادری در قلعه گنج/امام جمعه کرمان: به الزامات امت اسلامی پایبند باشیم

نشست گفتمان برادری در قلعه گنج/امام جمعه کرمان: به الزامات امت اسلامی پایبند باشیم