مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28حوادث

کشف 6 تن و 745 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی/ افزایش 29 درصدی کشفیات


فرمانده انتظامی استان مرکزی از افزایش 29 درصدی کشفیات مواد مخدر در عملیات های پلیس استان از ابتدای سال جاری خبر داد و گفت: در این عملیات ها 6 تن و 745 کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

- سردار حسن مفخمی شهرستانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: در برنامه ریزی پلیس استان در مبارزه با مواد مخدر، بهره گیری از پلیس متخصص، به روزرسانی امکانات و تجهیزات مورد نیاز در تمام عرصه های مبارزه با مواد مخدر اعم از قاچاق، تولید و عرضه آن از جمله رویکردهایی بوده است که پلیس استان با هدفمندی نسبت به آن برنامه ریزی داشته است.

  وی با اشاره به بازتاب اثربخش برنامه های پلیس در حوزه مقابله با مواد مخدر و افزایش 29 درصدی کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل گفت: از ابتدای سال تا کنون در حدود 6 تن و 745 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان مرکزی کشف و 6 باند قاچاق مواد مخدر نیز منهدم شده است.

  فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به کشف 6 تن و 745 کیلوگرم انواع مواد مخدر در 7 ماهه نخست امسال در عملیات های پلیس استان مرکزی ادامه داد:در این عملیات ها تعداد 148 نفر قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و 6 باند فعال در زمینه قاچاق مخدر نیز متلاشی شد.

  مفخمی شهرستانی تداوم اجرای طرح ظفر و طرح های پاک سازی نقاط جرم خیز را اقدامی مهم در رسیدگی به مطالبات مردمی عنوان داشت و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 6 تن و 745 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی/ افزایش 29 درصدی کشفیات

کشف 6 تن و 745 کیلوگرم مواد مخدر در استان مرکزی/ افزایش 29 درصدی کشفیات