مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28سياسي

برگزاری کنگره برای شهدا، آغاز کار در این حوزه است


فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه کنگره شهدا پایان کار نیست و آغاز کار است، گفت: همان طور که رهبری معظم در دیدار اعضای کنگره فرمودند کار تازه آغاز شده و این روند ادامه خواهد داشت .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سردار جهانبخش کرمی پیش از ظهر امروز در کنگره 3535 شهید استان زنجان ضمن خیر مقدم به همه حاضران در کنگره اظهار داشت: راهپیمایی 50 و 80 هزار نفری مردم زنجان و همچنین نخستین راهپیمایی زنان در کشور در دوران طاغوت از افتخارات استان است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه حضور تیپ 216 زرهی زنجان در دوران دفاع مقدس و تقدیم شهدایی همچون امیر مخبری و فروزنده از افتخارات ارتش است، افزود: حضور سپاه در طول دفاع مقدس و پس از آن در منطقه شمالغرب در قالب لشگر 31 عاشورا، لشگر علی ابن ابی طالب و .

از افتخارات زنجانی هاست.

وی با بیان اینکه استان زنجان در دفاع مقدس 3535 شهید و بیش از 7 هزار جانباز و بیش از 500 آزاده را تقدیم نظام و انقلاب کرده است، افزود: بانوان زنجانی با تقدیم شهید حضور با شکوهی در دفاع مقدس داشته اند.

سردار کرمی با اشاره به تقدیم 11 شهید نیروی نیروی انتظامی در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: مردم زنجان در همه مراحل دفاع مقدس حضور موفقی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره برای شهدا، آغاز کار در این حوزه است

برگزاری کنگره برای شهدا، آغاز کار در این حوزه است