مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28سياسي

برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان الگویی برای سلوک فردی واجتماعی است


استاندار زنجان با بیان اینکه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان الگویی برای سلوک فردی، اجتماعی و سلوک حکمرانی ما است،گفت: نسیم فرهنگ شهادت در استان زنجان همواره در جریان است.

- ، محسن افشارچی صبح مراسم کنگره 3535 شهید استان در محل مصلای زنجان، بر لزوم تقویت فرهنگ و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در استان زنجان تاکید کرد و گفت: باید نسل امروز با رشادت های و فداکاری رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به خوبی آشنا شوند.

وی با بیان اینکه شهدا برای همیشه زنده هستند، اظهار کرد: برگزاری کنگره 3535 شهید استان نماد قدر دانی از خانواده شهیدان است.

استاندار زنجان گفت: خانواده شهداء باید مورد تکریم و تقدیر قرار گیرند ولی در این زمینه آن طور که باید و شاید این مهم را به خوبی به جا نیاوردیم.

افشارچی با بیان اینکه شهیدان از این خود گذشتند تا جامعه ایمانی ما تجربه جدید و زیادی را داشته باشند، تاکید کرد: تشکر از خانواده شهیدان و ایثار گران باید در جامعه تقویت شود.

وی با بیان اینکه برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان الگویی برای سلوک فردی، اجتماعی و سلوک حکمرانی ما است، ابراز داشت: خداوند در قرآن کریم بیان می کنند که شهیدان تعیین کننده را برای ما هستند و باید راه شهیدان را ادامه بدهیم تا عزت و اقتدار کشورمان تثبیت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان الگویی برای سلوک فردی واجتماعی است

برگزاری کنگره 3535 شهید زنجان الگویی برای سلوک فردی واجتماعی است