مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 07:202021-10-28اجتماعي

برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام شهر تهران


سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عمل خیر مدرسه سازی در کشور گفت: صدقه در مسیر تعلیم و تربیت، بهترین صدقه جاریه است.

- سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به عمل خیر مدرسه سازی در کشور گفت: صدقه در مسیر تعلیم و تربیت، بهترین صدقه جاریه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا کاظمی در حاشیه مراسم افتتاح پروژه های آموزشی منطقه 18 شهر تهران بر تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام به ویژه مدارس خیرساز تاکید کرد و گفت: انتظار داریم بخشی از دغدغه ها برطرف شود.

برنامه ریزی لازم در جلسه ای در هفته آتی انجام می شود.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: خیرین مدرسه ساز برای ما بسیار اهمیت دارند، زیرا از یک سو بخشی از نیازهای آموزش و پرورش را برطرف می کنند و از سوی دیگر فرهنگ احسان، نیکوکاری و انفاق را در جامعه نشر می دهند که باقیات و صالحات هم می شود.

کاظمی ادامه داد: از همه خیرین دعوت می کنیم برای ساختن آینده ایران و رفع مشکلات تعلیم و تربیت وارد این عرصه شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آموزشگاه حضرت امیرالمؤمنین علی (ع) با 1920 متر زیربنا و 18 باب کلاس درس با اعتبار 10 میلیارد تومانی دولت و مشارکت یک میلیارد تومانی خیر مدرسه ساز و همچنین آموزشگاه زنده یاد دکتر حسن عسکری شیرازی در 1200 متر زیربنا و 12 باب کلاس درس با اعتبار چهار میلیارد تومانی دولت و مشارکت 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام شهر تهران

برنامه ریزی برای تکمیل پروژه های آموزشی نیمه تمام شهر تهران