مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 06:152021-10-28حوادث

لیست سیاه سارقین حرفه ای در کرمانشاه ایجاد می شود


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه، از ایجاد لیست سیاه سارقین حرفه ای در کرمانشاه برای رصد و کنترل بهتر آن ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی دادستانی کرمانشاه، شهرام کرمی در نشست ستاد کنترل مجرمین حرفه ای و سابقه دار، با اشاره به آمار بالای وقوع تیراندازی در شهر کرمانشاه، اظهار داشت: بسیاری از متهمینی که اقدام به تیراندازی می کنند، شناسایی شده و دستگیر می شوند.

وی با تاکید بر لزوم برخورد جدی تر با این دسته از متهمین، افزود: باید بگونه ای هزینه های ارتکاب این جرم را برای این افراد بالا ببریم که دوباره دست به چنین جرائمی نزنند.

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه علاوه بر سلاح های غیرمجاز در برخی از تیراندازی ها از سلاح های گرم دارای مجوز هم استفاده می شود، اعلام کرد: استفاده از سلاح مجاز در تیراندازی های سطح شهر درصد کمی را به خود اختصاص داده، با این وجود اگر سلاح دارای مجوز در تیراندازی ها کشف شود، دیگر استرداد نخواهد شد.

وی در ادامه به تشکیل بانک اطلاعاتی مجرمین حرفه ای و سابقه دار در استان هم اشاره کرد و گفت: در این سامانه باید اطلاعات مجرمین خطرناک را به صورت جداگانه ثبت کرد تا در مواقع لزوم بتوان راحت تر به آن رجوع کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست سیاه سارقین حرفه ای در کرمانشاه ایجاد می شود

لیست سیاه سارقین حرفه ای در کرمانشاه ایجاد می شود