مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 آبان 1400 ساعت 05:552021-10-28سياسي

تخت روانچی: رژیم صهیونیستی به اشغال جولان سوریه پایان دهد


سفیر و نماینده دائم ایران در سازمان ملل ضمن تأکید بر این که نیروهای خارجی اشغالگر و ناخوانده باید بدون هیچگونه پیش شرط یا تأخیر بیشتر از آن کشور خارج شوند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، مجید تخت روانچی سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی ایران در سازمان ملل متحد در نیویورک در نشست روز چهارشنبه پنجم آبان ماه شورای امنیت سازمان ملل در خصوص بررسی تحولات  خاورمیانه: موضوع سیاسی - بشردوستانه سوریه شرکت کرد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

وی در ابتدا از تلاش های گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه در برگزاری ششمین جلسه کمیته قانون اساسی سوریه تشکر و از اولین نشست رو در روی رؤسای مشترک این کمیته استقبال کرد و گفت: این موضوع در کنار رایزنی های اعضای کمیته در مورد برخی عناصر قانون اساسی، پیشرفت قابل توجه و دلگرم کننده ای است.

تخت روانچی اضافه کرد: همانطور که در نشست اخیر نمایندگان اعضای روند آستانه با پدرسون در ژنو تأکید شد، ما همچنان به تشویق رؤسای مشترک کمیته به تعامل سازنده و همکاری مبتنی بر روحیه انعطاف و مصالحه ادامه خواهیم داد.

* کمیته قانون اساسی سوریه باید بدون هیچگونه دخالت و فشار خارجی به کارش ادامه دهد نماینده ایران مجددا تأکید کرد که کمیته باید بدون هیچگونه دخالت و فشار خارجی به کار خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخت روانچی: رژیم صهیونیستی به اشغال جولان سوریه پایان دهد

تخت روانچی: رژیم صهیونیستی به اشغال جولان سوریه پایان دهد